ελπίζω να πρόλαβα

7 σχόλια:

  1. simonmad said...

    Join the club! Φυσικά και πρόλαβες, και μάλιστα με εξαιρετικό γραφικό χαρακτήρα! Άριστα "10"!
    Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση, είναι η δεύτερη που παίρνω για το συγκεκριμένο παιχνίδι κι έχω κάνει τη σχετική ανάρτηση, είναι η προτελευταία μου.
    Καλό Σ/Κ με φιλιά!

  2. καλησπέρα καλό μου, για να πω την αλήθεια, το χειρόγραφο είναι έτοιμο απο την Πέμπτη, αλλά δεν πρόλαβα να κάνω ανάρτηση. thanks για τα "γραμματάκια" μου. Να περάσεις τέλεια το Σ/Κ.

  3. foufoula89 said...

    ΟΜΟΡΦΑ..ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ.....

  4. Marie said...

    Τι πανέμορφα γράμματα είναι αυτά!!! Φιλενάδα ευχαριστώ για την πρόσκληση αλλά σήμερα ανάρτησα κι εγώ. (Ήθελα να σε προσκαλέσω κι εγώ αλλά δεν ήξερα άλλες εφτά που να μην έχουν παίξει γιατί νομίζω έχουν παίξει όλες)Πολλά φιλιά! Καλό βράδυ!

  5. ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!

  6. Καλώς σε βρίσκω!!!
    Πολύ ωραίο το μπλογκ σου.
    Θα τα λέμε συχνά…
    Καλό απόγευμα

  7. wraio kai lito!!!to diko m einai gemato xazomares! :P H alhtheia einai oti oles exoume paiksei sxedon kai egw den evriska poia na proskalesw!!! :P

    SignorinaTina