κάτι μου θυμίζει, αλλά τι;

13 σχόλια:

  1. foufoula89 said...

    ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ ...ΟΜΟΡΦΟ...ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ...

  2. χρόνια καλά!!! ευχαριστώ.

  3. Νίκη said...

    Κι εμένα κάτι μου θυμίζει, αλλά αμυδρά...Πού θα πάει...θα το βρω, δε θα το βρω;

  4. το ιδανικό θα ήταν, να μας το θυμίζει μόνο, χωρίς όμως να υπάρχει καθημερινά . . .

  5. Magdalene B. said...

    πολύ έξυπνο!και πολύ καλή απόδοση ζωγραφικά!

  6. katia said...

    χρονια πολλα γωγω μου!!καλη δυναμη και καλη σαρακοστη!!!

  7. simonmad said...

    Έξυπνο, όμορφο και αστείο! Να 'σαι καλά!

  8. Γωγώ εγώ ξέρω ότι είχα άλλα τρία χέρια!!Το ένα κρατούσε την κουτάλα , το άλλο το σφουγγαρόπανο και το τρίτο κάποιο από τα παιδιά μου!!!
    Σε παρακαλώ πρόσθεσέ τα για να είναι ολοκληρωμένη ΓΥΝΑΙΚΑ!!!!!

  9. love2love said...

    και αλλα τοσα να ειχαμε δεν θα τα καταφερναμε

  10. ψυχραιμία κορίτσια, θα προμηθευτω καμβά σε μέγεθος γιγαντοαφίσας & θα προσπαθήσω πάλι.

  11. ΑΧ ΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ... ΠΑΝΕΞΥΠΝΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ!!

  12. katia said...

    γεια σου Γωγω!αν θελεις κι εχεις ορεξη περνα απο το μπλοκ μου να ενημερωθεις για ενα παιχνιδακι.φιλια πολλα καλο βραδι

  13. καλημερα αν θελεις περνα απο τ μπλογκ μ για ενα παιχνιδακι