που θα πάει; . . . θα έρθει!!!


8 σχόλια:

  1. Unknown said...

    καλοκαιρίνο!
    μου αρέσει πολύ το σχέδιο!

  2. Νίκη said...

    Καλέ, δεν το μάθατε ότι ξεκίνησε; Στο δρόμο είναι...

  3. Ω!ΤΟΣΟ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ!!
    ΤΟ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΓΟΥΣΤΙΑΤΙΚΟ ΦΕΓΓΑΡΙ!!..
    ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ!!

  4. simonmad said...

    Κι εγώ που νόμιζα πως άναψες κεράκια γιατί είχε κοπεί το ρεύμα και περίμενες να έρθει... Καλά που διάβασα τα σχόλια που προηγήθηκαν. Συνειρμός κι αυτός...
    Όμορφα τα κοχύλια σου!!!

  5. Θα έρθει και θα περνάς ρομαντικές βραδυές με αναμένο το όμορφο ρεσώ !!!!
    Την θέλεις τη λεκτική απαλήθευση??/Αν όχι μπορείς να τη βγάλεις!!!!Ευχαριστούμε!

  6. γεια σας γειτονάκια μου, κι εμένα μου αρέσουν τα κεριά και είναι must καθημερινά στο σπίτι μας χειμώνα καλοκαίρι, αλλά για να είμαι ειλικρινής νομίζω οτι όλο αυτό με το ρομαντικό δεν το έχω και πολύ. . . Α sorry για τη λεκτικη επαληθευση, διορθώθηκα τώρα. Θα με τσεκάρετε στα επόμενα σχόλια σας.

    Καλό βράδυ!!!

  7. "Αν είναι ναρθει θε ναρθει" δεν λέει ο ποιητής;
    Ε, είναι προ των πυλών,μην ξεγελιέσαι...
    Ονειρο το κεράκι!

  8. Anonymous said...

    Τέλειο απλά τέλειο..