12 σχόλια:

  1. Agathi said...

    Πολύ ωραίο Γωγώ!! Μπράβο!! Φτιάχνεις πολύ όμορφα πράγματα!!! Πέρνα από το σπιτάκι μου!!! Σε περιμένει εκπληξούλα!!! Καλές δημιουργίες!!Φιλάκια!!

  2. Ρένα said...

    Πολύ όμορφα τα δεντράκια σου!!!Καλό μήνα!!!!

  3. tzeni xr. said...

    Αχ θελω και εγω να κανω τετοια!!! πολυ ομορφα τα έκανες μπραβο σου Γωγω!!!!

  4. Marie said...

    Μπα μπα!!! Τι βλέπω φιλενάδα? Και δημιουργία και ανανέωση? Μπράαααβοοο!!!

  5. είπαμε, είναι να μην πάρω φόρα...

  6. Πολύ σουξέ τα συγκεκριμμένα δενδράκια!!!Και συ τα έκανες τέλεια!!!!Μπράβο Γωγώ μου!!!!Καλό ΣΚ

  7. Mania said...

    Πράγματι είναι πολύ ωραία αυτά τα δενδράκια!! Μπράβο Γωγώ μου!!

  8. Anonymous said...

    Εκανα κι εγω,έκανα κι εγώ!!!
    Επιτέλους πρόκοψα,ένα χρονο μετά την πρώτη απόφαση.
    Πολύ όμορφα σου έγιναν και τα 3 Γωγώ. Τελικά πόσες σελίδες δίπλωσες; διάβασα κάπου οτι καλό είναι νάναι πάνω απο 200 για να γίνει πλούσιο.Πράγματι στις 315 έγινε πολύ καλό ένα άλλο που ξεκίνησα χθες και το έκοψα στις 160 ...μμμ έτσι κι έτσι
    Και του Χρόνου λοιπόν και σ αλλες κατασκευές
    Χαρά (Κάντο μ αγάπη)

  9. Marie said...

    HELP!!!!! Στείλε στο e-mail μου τη δ/νση σου γιατί την έχασα κατά λάθος και τη θελω!!!

  10. maya =^o^= said...

    καλές γιορτές και ευτυχισμένο το νέο έτος!!!!!με δημιουργίες ξεχωριστές,με υγεία και πολύ αγάπη!!!!!!!!!!!!! <3 <3 αν έχεις facebook και δεν ψήφισες ακόμη τον γατούλη μου τον Μπέμπη θα χαρώ πάρα πολύ να τον ψηφίσεις για να γίνει το Νιάου του μήνα!!!πολλά γατοφιλάκια!!!
    http://apps.facebook.com/purinaniaou/4173

  11. giota said...
    This comment has been removed by the author.
  12. giota said...

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ.ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ.