ηλιοφεγγαρέματα . . .


9 σχόλια:

  1. Maria said...

    ΜΟΥ ΑΡΕΕΕΕΕΕΕΣΕΙ!!!!!!!!!ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΦΤΙΑΓΜΕΝΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!

  2. foufoula89 said...

    ΟΜΟΡΦΟ....ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΖΕΥΓΑΡΙ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟ....

  3. Υπέροχο , με πολύ ωραία χρώματα!!!!!!Μπράβο!!

  4. ευχαριστώ γειτονάκια. Τωρα μου εχει καρφωθει μια τριπλετα ηλιοφεγγαρεματος, αλλα νομιζω οτι θελει πολυ σκεψη, μετρημα . . . Θα δείξει!!!

  5. simonmad said...

    Έχεις ένα θέμα με το φεγγάρι και τον ήλιο, ή είναι ιδέα μου; Το φεγγάρι γλυκύτατο, παραπέμπει στο αρσενικό του ζεύγους, ο ήλιος λαμπερός μεν, αλλά σαν του κρατάει μια πόζα... θηλυκό γαρ...

  6. Δεν ειναι η ιδεα σου γειτονακι. Απλά είμαι κι εγω με τα . . . φεγγάρια μου!!! Νομίζω με την τριπλέτα που προσπαθώ τώρα θα κλείσει ο κύκλος των . . . φεγγαριών

  7. Φεγγαροηλιόλουστα είναι όλα όσα φιάχνεις!Keep up the good world! :-)

  8. Πανέμορφο!!! και τα χρώματα ταιριάσουν πολύ!!!

  9. Πολύ όμορφο... Ωραία χρώματα... χαρούμενο...